PŘIHLÁŠENÍ REGISTROVANÉHO UŽIVATELE

Registrovaní uživatelé systému mohou nahlížet do ceníku a objednávat zboží v sekci Klenotnických polotovarů.

ŽÁDOST O REGISTRACI UŽIVATELE

Pokud chcete objednávat zboží v kategorii Klenotnických polotovarů, použijte následující formulář. Žádost o registraci bude zpracována naším zástupcem a budete kontaktován(a) během následujících dnů.

Odesláním registračního formuláře potvrzujete, že jste seznámen(a) s podmínkami ochrany osobních údajů.

VYHLEDÁVÁNÍ

Vyhledejte zboží podle názvu, čísla produktu nebo popisu.

Klenotnické polotovary > Objednací, platební a dodací podmínky

 

Objednací, platební a dodací podmínky pro e-shop klenotnické polotovary


  1. Oprávnění do sekce klenotnické polotovary: objednávat zboží v sekci klenotnické polotovary mohou pouze registrovaní zákazníci,  kteří předložili živnostenské oprávnění.

  2. Kontaktní informace: nový zákazník vyplní formulář s kontaktními informacemi a po vyzvání předloží kopii živnostenského oprávnění. Po jeho ověření obdrží uživatelské jméno a heslo pro první přihlášení. Zákazník si může po prvním přihlášení uživatelské jméno a heslo změnit.

  3. Objednání zboží: zákazník vloží do košíku požadované zboží (viz Jak nakupovat), zadá objednávané množství a vyplní ve formuláři všechny povinné údaje. Jakmile objednávku potvrdí, považuje se objednávka za závaznou. Objednávka je platná pouze za podmínky, že zákazník vyplnil a zkontroloval všechny povinné údaje. V kladném případě obdrží zákazník na kontaktní e-mail zprávu o příjmu objednávky. Tento úkon se považuje za uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím.

  4. Termíny dodání: je-li zboží na skladě, je vyexpedováno do 3 pracovních dnů od obdržení objednávky. Není-li zboží na skladě, bude o tom zákazník informován e-mailem nebo telefonicky a bude s ním dohodnut další postup.

  5. Ceny: na objednávce jsou uvedeny orientační ceny, které vycházejí z katalogových cen za gram (pro Au) nebo za MJ (pro Ag). Výsledné ceny na faktuře se vypočtou na základě přesné váhy objednaného množství.

  6. Faktura: jakmile je zboží připraveno, je zákazníkovi zaslána na kontaktní e-mail faktura a datum expedice zboží. Faktura slouží zároveň i jako dodací list a bude součástí dodávky zboží.

  7. Způsob dodání: zboží může být zasláno českou poštou na dobírku a poplatek za dobírku bude připočten k ceně zboží. Zboží si může zákazník také převzít osobně na adrese: Prodejna polotovarů Soliter, Nádražní 10, Jablonec nad Nisou, 466 45. V tom případě se neplatí žádný poplatek.

  8. Provozní doba prodejny polotovarů: Po-Čt 9:00-15:00, Pá 9:00-14:00. V jiném čase je to možné po telefonické dohodě (tel.:483 347 517).

  9. Platba a dodání: Platba v okamžiku převzetí zboží. Pokud bylo zboží zasláno českou poštou, platba proběhne při převzetí balíku na poště, pokud zákazník vyzvedává zboží osobně na prodejně, zaplatí při převzetí na prodejně. V okamžiku zaplacení zboží přechází vlastnické právo ke zboží na zákazníka.

  10. Nevyzvednutá zásilka: zboží, které je nám vráceno jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na opětovné vyžádání a náklady s tím spojené jdou na vrub zákazníka.

  11. Záruka na zboží: na zakoupené zboží Vám poskytujeme záruku podle zákona. Záruka začíná běžet dnem zaplacení zboží. Pokud se na zboží vyskytne závada, máte nárok na její bezplatné odstranění. Záruka se však nevztahuje na vady způsobené nevhodným zacházením, mechanickými vlivy, popř. neodborným zásahem. Záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým používáním, ani na tzv. černání stříbrných výrobků.

  12. Reklamace: při reklamaci je nutné zaslat výrobek s dokladem o zaplacení a s popisem závady. Vaše reklamace bude vyřízena do 30ti dnů ode dne jejího uplatnění. Za den uplatnění se považuje den, kdy je k nám reklamace doručena. V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, výrobek je nutné zaslat nepoškozený, bez známek používání, nejlépe v původním obalu s dodacím listem. Pokud již původní obal nelze použít, volte obal vhodný pro daný výrobek tak, aby nedošlo k poškození výrobku během přepravy. Výrobek poškozený při přepravě z důvodu nevhodného obalu, nelze přijmout zpět ani žádat jeho bezplatnou výměnu. Zboží nesmí být zaslané na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nemůžeme přijmout. Doporučujeme vždy volit dohodu předem s naším pracovníkem buďto telefonicky (483 347 517) nebo e-mailem (polotovary@soliter.cz)

  13. Spory: v případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

 

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

 

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese:

 

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

SOLITER, a.s. - Nádražní 148/10, 46601 Jablonec nad Nisou, Czech Republic